رسالتی در دوزخ


نامه شصتم رسالتی در دوزخ


۱- من تمام عمرم در بهشت بودم در جنات نعیم پروردگارم بدست او رزق خوردم و شراب نوشیدم تا چهل سالگی که با پروردگارم دیدار کردم و با من عهد کرد که برای رسالتی به دوزخ بروم و اینک بیش از ده سال است که مقیم دوزخم تا دوزخیان را راضی کنم به خروج از آن و اقامت در بهشت و تاکنون حتی یک مورد هم موفق به این کار نشده ام.

۲. بارها بسیاری را به هزار وعده و وعید از دوزخ بیرون آوردم و بر بهشت وارد کردم ولی در بهشت آنقدر فساد و فتنه کردند تا بهشت را بر خود جهنم کردند و رفتند به جهنم سابق خود .

۳. و لذا مجموعه آثارم دوزخ و بهشت شناسی است و راه و روش خروج از دوزخ و ورود به بهشت و آداب زیستن در بهشت . این آثار و راه و روش که در عصر ما مطلقاً جواب نداد و افاقه نکرد. آیا در آینده بکار بشر خواهد آمد . مگر اینکه آتش دوزخ تکنولوژی هزاران بار آتشین تر و عذاب آورتر شود تا از آن دل بکنند .

۴- بهرحال آثار من تنها کتابهائی است که در آخرالزمان و در آینده بعنوان تنها راه نجات بشر از دوزخ بکار خواهد رفت. من دربهای ورود به دوزخ را آشکار و معرفی کرده:ام عشق و ایثار ،آزادی دموکراسی، تکنولوژی، نژادپرستی، خوشبختی تعلیم و تربیت اجباری ،بیمه بهداشت و درمان بهشت پرستی شریعت بی معرفت، برابری و … .

کتاب نامه های عرفانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*