نژادپرستی و عورت پرستی

کتاب مذهب اصالت عشق جلد شش اثر استاد علی اکبر خانجانی

۴۰۲- چرا نژادپرستی به شقاوت و عداوت درون نژادی می انجامد؟ چرا مرد شهوت باره و عورت پرست به عداوت و نفرت با زنش می رسد؟ چرا زنی که مخاطب چنین مردی است سر از پذیرش ولایت او باز می زند و به کینه و نفرت از او می رسد و در قبال او تمکین نمی کند و لذا او را بسوی هرزگی می کشاند؟ چرا چنین زنی به احساس خود – خدانی می رسد؟ چرا چنین زنی٬ خود را خدای فرزندانش می پندارد؟ پاسخ این سنوالها در خودش آشکارست.

۴۰۳- بدان که نژادپرستی همان عورت پرستی است. و نبرد زناشونی چیزی جز نبرد بین اصالت دو عورت نیست. نژادپرستی عین پانین تنه پرستی است. و لذا بالاتنه در پانین تنه سقوط می کند و عقل و عشق تعطیل می گردد. فقدان عقل و عشق در نژادپرستان آشکارست.

۴۰۴- پورنوگرافیزم که برجسته ترین شاخصه عصر مدرنیزم است ظهور باطن نژادپرستی (عورت پرستی) در جهان است که بسوی انهدام عورت می رود که اينهمه عذابهای جنسی در جهان که اساس همه امراض روانی می باشد بدین معناست و عاقبت انقراض نژاد بشری!

۴۰۵- انسان شقی جز انتقام از عشق و وفا هیچ انگیزه دیگری برای بقایش ندارد و فقط در جریان بازی و مکر و جفاو تباه سازی با عشق دیگران است که سرمست می شود و به شوق می آید. و لذا چنین آدمهانی چون ازدواج می کنند افسردگیشان آغاز می شود و نجوای همه شان اینست که: لعنت بر ازدواج و زناشونی!! یعنی لعنت به محبت و انس و وفا و عهد و پیمان!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*